0item(s)

U heeft geen producten in uw winkelwagen

Product was successfully added to your shopping cart."

Veel gestelde vragen

Welke maat heb ik nodig?


MAATWIJZER  

Wat moet ik aan?
Een uitnodiging gekregen met een dresscode (bijv. black tie, white tie of tenue de ville). 
Aan de hand van etiquettes geeft GENTS tips voor zowel dames als heren.

ETIQUETTE & DRESSCODES

Is een product dat ik in de winkelwagen heb geplaatst, automatisch voor mij gereserveerd?

Nee, de mogelijkheid bestaat dat het product, wanneer u uw bestelling niet gelijk verstuurt, uitverkocht is.

Kan ik een bestelling annuleren?

Als u de bestelling wilt annuleren, kunt u contact opnemen met GENTS. Indien uw bestelling nog niet is verstuurd kunnen wij deze nog annuleren.

Op deze website is de wettelijke garantie van toepassing is. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

 

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?

Dit kunt u op verschillende manieren controleren:

  • Bevestiging van uw bestelling op het scherm aan het eind van het bestelproces
  • De aan u toegezonden e-mail ter bevestiging van de bestelling
  • Door in te loggen op het door u aangemaakte account

 

Zijn alle prijzen op de website inclusief BTW?

Ja

Hoe zit het met garantie?

Op deze website is de wettelijke garantie van toepassing is. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

 

 

Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?

U kunt contact contact opnemen met de klantenservice van GENTS via de Klantenservice.
Er wordt vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen om de klacht te bespreken en te behandelen. U krijgt een inhoudelijk antwoord op uw klacht binnen 14 dagen.
In het geval de ingediende klacht niet naar tevredenheid opgelost kan worden kunt u een klacht/geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel op: www.sgc.nl. Daarnaast kunt u met u klacht/geschil ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR), de pagina vindt u hier: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.